Pages

Suwie

Senyum selalu. Sila ke http://ryien.wordpress.com untuk tempahan @ maklumat mengenai RyIendesign. Terima Kasih. (=

Selasa, 19 Jun 2012

Sayang, Terima Kasih..

"Sayang, terima kasih aku ucapkan kerana kamu sangat jujur.. Sayang, terima kasih kerana meninggalkan kenangan indah untukku..Aku selalu hargainya..Sayang, terima kasih atas senyuman hari2 kamu..Sayang, terima kasih kerana hadir untuk sedetik ini..Terima kasih Ya Allah atas sayang yang Engkau kurniakan untuk sayangku..Sayang, terima kasih juga kerana kamu tinggalkan aku disini, dengan ini aku dikurniakan satu rasa yang sangat memeritkan dan aku bersyukur kerana rasa ini telah membuatkan aku kuat untuk lalui hari2 aku dan aku selalu bersedia untuk segala kemungkinan yang bakal berlaku tiap kali aku bangun dari tidur..Sayang, kamu umpama Hadiah yang paling Istimewa pernah aku miliki..Aku menanti Anugerah Indah hingga hujung nyawa..Letak selalu dalam hati, kamu selalu senyum, fikir sentiasa kamu selalu bahagia..Sayang, kamu Istimewa..Pergilah kamu bersama Bunga Cinta..Jangan biarkan Bunga Cinta sendiri terlalu lama, nanti kamu merana..Yakin dengan hati kamu sayang, bahawa dialah pilihan kamu, dialah yang akan mendampingi kamu dunia akhirat..Bawalah dia jalan ke Syurga..Untuk kamu sayang, aku selalu doakan..Kerana bahagia kamu adalah milikku..Hanya aku mahu kamu BAHAGIA..Terima kasih sayang kerana sudi memandang aku walau sesaat..Pergilah sayang, aku undur dulu..Assalamualaikum...."


Tiada ulasan:


26 June 2011

shoot

shoot
shoot

Sayang, Terima Kasih..

"Sayang, terima kasih aku ucapkan kerana kamu sangat jujur.. Sayang, terima kasih kerana meninggalkan kenangan indah untukku..Aku selalu hargainya..Sayang, terima kasih atas senyuman hari2 kamu..Sayang, terima kasih kerana hadir untuk sedetik ini..Terima kasih Ya Allah atas sayang yang Engkau kurniakan untuk sayangku..Sayang, terima kasih juga kerana kamu tinggalkan aku disini, dengan ini aku dikurniakan satu rasa yang sangat memeritkan dan aku bersyukur kerana rasa ini telah membuatkan aku kuat untuk lalui hari2 aku dan aku selalu bersedia untuk segala kemungkinan yang bakal berlaku tiap kali aku bangun dari tidur..Sayang, kamu umpama Hadiah yang paling Istimewa pernah aku miliki..Aku menanti Anugerah Indah hingga hujung nyawa..Letak selalu dalam hati, kamu selalu senyum, fikir sentiasa kamu selalu bahagia..Sayang, kamu Istimewa..Pergilah kamu bersama Bunga Cinta..Jangan biarkan Bunga Cinta sendiri terlalu lama, nanti kamu merana..Yakin dengan hati kamu sayang, bahawa dialah pilihan kamu, dialah yang akan mendampingi kamu dunia akhirat..Bawalah dia jalan ke Syurga..Untuk kamu sayang, aku selalu doakan..Kerana bahagia kamu adalah milikku..Hanya aku mahu kamu BAHAGIA..Terima kasih sayang kerana sudi memandang aku walau sesaat..Pergilah sayang, aku undur dulu..Assalamualaikum...."