Pages

Suwie

Senyum selalu. Sila ke http://ryien.wordpress.com untuk tempahan @ maklumat mengenai RyIendesign. Terima Kasih. (=

Isnin, 23 April 2012

Terima Kasih HATI

Terima kasih hati..
Perasaan asing muncul sekali lagi..Waduh2..payah2...

Kalau dulu aku sendiri yang mengharapkan andai dapat bertemu...Sekarang, doa dimakbulkan..Seharusnya tidak sebegini..Apakan daya tak dapat menahan dan menghalang rasa hati dari terus menjalar dalam landasannya..Bila dah jadik cam nie, sape susah..Aku jugak..Nak kene lalui hari2, tiap saat..Kan ke lagi bagus kalau tak memintak ini dan terus selamanya begitu..So, aku lah yang sengal..Sangat takut andai x mampu untuk laluinya..Dan mungkin ia pilihan tersayang..Pilihan yang blh buat mereka yakin..Tapi sayangnya, HATI itu bukan untukku..Milik sekeping hati yang suci..Yang indah berseri..

Semoga mereka faham akan aku untuk kali ini..Kali nie je aku mintak, fahamilah aku..Biar aku lepaskan dia dan tak mahu memilih pilihan mereka..Biar sakit ini menjadi kekuatan dalam diriku agar dapat menempuh hari mendatang..Kali nie je, bagilah aku peluang untuk memilih..Yang pasti saat ini, hati aku tidak perlu berteman..Cukup dgn ada keluarga tercinta dan sahabat tersayang..Aku perlu masa untuk pulihkannya..Dan mungkin masa untuk buang kamu jauh dari ku..Terima kenyataan siapa aku dalam hidup mu..Senyuman dari hati yang ikhlas hanya kerana aku selalu melihat kamu tersenyum indah..

Tiada ulasan:


26 June 2011

shoot

shoot
shoot

Terima Kasih HATI

Terima kasih hati..
Perasaan asing muncul sekali lagi..Waduh2..payah2...

Kalau dulu aku sendiri yang mengharapkan andai dapat bertemu...Sekarang, doa dimakbulkan..Seharusnya tidak sebegini..Apakan daya tak dapat menahan dan menghalang rasa hati dari terus menjalar dalam landasannya..Bila dah jadik cam nie, sape susah..Aku jugak..Nak kene lalui hari2, tiap saat..Kan ke lagi bagus kalau tak memintak ini dan terus selamanya begitu..So, aku lah yang sengal..Sangat takut andai x mampu untuk laluinya..Dan mungkin ia pilihan tersayang..Pilihan yang blh buat mereka yakin..Tapi sayangnya, HATI itu bukan untukku..Milik sekeping hati yang suci..Yang indah berseri..

Semoga mereka faham akan aku untuk kali ini..Kali nie je aku mintak, fahamilah aku..Biar aku lepaskan dia dan tak mahu memilih pilihan mereka..Biar sakit ini menjadi kekuatan dalam diriku agar dapat menempuh hari mendatang..Kali nie je, bagilah aku peluang untuk memilih..Yang pasti saat ini, hati aku tidak perlu berteman..Cukup dgn ada keluarga tercinta dan sahabat tersayang..Aku perlu masa untuk pulihkannya..Dan mungkin masa untuk buang kamu jauh dari ku..Terima kenyataan siapa aku dalam hidup mu..Senyuman dari hati yang ikhlas hanya kerana aku selalu melihat kamu tersenyum indah..