Pages

Suwie

Senyum selalu. Sila ke http://ryien.wordpress.com untuk tempahan @ maklumat mengenai RyIendesign. Terima Kasih. (=

Rabu, 22 Februari 2012

Tq Girls

Tibe2 rai teringat..)=
Orang kata kalau teringat namanya rindu..Tapi x pernah berani untuk rindu..Sebab takut sendiri terluka..Hmmm..Najwa & Ano..Thanks sangat kos teman aku makan tadi...And suwie koz susahkan korang...
Waa, nanti jumaat aku teman ko plak k g muzium tue...Boleh aku lepak jap...

Thanks sangat kat korang...N tq sebab tadi layan aku yg agak ngok ngek ni...huhu...

Senyum selalu..Sayang korang...

Tiada ulasan:


26 June 2011

shoot

shoot
shoot

Tq Girls

Tibe2 rai teringat..)=
Orang kata kalau teringat namanya rindu..Tapi x pernah berani untuk rindu..Sebab takut sendiri terluka..Hmmm..Najwa & Ano..Thanks sangat kos teman aku makan tadi...And suwie koz susahkan korang...
Waa, nanti jumaat aku teman ko plak k g muzium tue...Boleh aku lepak jap...

Thanks sangat kat korang...N tq sebab tadi layan aku yg agak ngok ngek ni...huhu...

Senyum selalu..Sayang korang...