Pages

Suwie

Senyum selalu. Sila ke http://ryien.wordpress.com untuk tempahan @ maklumat mengenai RyIendesign. Terima Kasih. (=

Selasa, 6 Julai 2010

Kisah Sejarah Cinta

Pernah ada kisah kita,
Kau dan aku yang tinggal sejarah,
Cuba ku lenyapkan,
Kisah cinta kita,
Namun,sukarnya tuk ku buang rasa rindu.

Seingat aku,
Waktu mula bertemu,
Kau dan aku bagai isi dan kuku,
Akan bersama selalu.

Bila ada selisih faham,
Kau takkan pernah berpaling,
Aku jua turut terdiam,
Dan kita biar semua berlalu sendiri.

Bila kita tak lagi bersama,
Baru ku rasa aku perlu ada kamu,
Yang hanya bisa,
Menyayangi tiap waktu.

Tapi hakikatnya,
Sejarah cinta kita,
Hanya tinggal kenangan,
Yang bisa aku jadikan pengalaman.

Tiada ulasan:


26 June 2011

shoot

shoot
shoot

Kisah Sejarah Cinta

Pernah ada kisah kita,
Kau dan aku yang tinggal sejarah,
Cuba ku lenyapkan,
Kisah cinta kita,
Namun,sukarnya tuk ku buang rasa rindu.

Seingat aku,
Waktu mula bertemu,
Kau dan aku bagai isi dan kuku,
Akan bersama selalu.

Bila ada selisih faham,
Kau takkan pernah berpaling,
Aku jua turut terdiam,
Dan kita biar semua berlalu sendiri.

Bila kita tak lagi bersama,
Baru ku rasa aku perlu ada kamu,
Yang hanya bisa,
Menyayangi tiap waktu.

Tapi hakikatnya,
Sejarah cinta kita,
Hanya tinggal kenangan,
Yang bisa aku jadikan pengalaman.