Pages

Suwie

Senyum selalu. Sila ke http://ryien.wordpress.com untuk tempahan @ maklumat mengenai RyIendesign. Terima Kasih. (=

Ahad, 20 Jun 2010

Cinta Adam Hawa

Aku pernah menyayangi hatimu,
Aku pernah menyintai jiwamu,
Aku teramat merindui kisahmu,
Aku pernah menginginkan bahagiamu.
Aku jua pernah mengimpikan istanamu,
Sehingga hari ini,
Aku masih mengharapkannya.
Suatu saat nanti,
Pasti akan dapat ku miliki,
Cinta suci Adam yang diingini Hawa,
Kerana cinta Adam pada Hawa,
Tidak kan pernah terpadam,
Hingga akhir hayat ku.

Tiada ulasan:


26 June 2011

shoot

shoot
shoot

Cinta Adam Hawa

Aku pernah menyayangi hatimu,
Aku pernah menyintai jiwamu,
Aku teramat merindui kisahmu,
Aku pernah menginginkan bahagiamu.
Aku jua pernah mengimpikan istanamu,
Sehingga hari ini,
Aku masih mengharapkannya.
Suatu saat nanti,
Pasti akan dapat ku miliki,
Cinta suci Adam yang diingini Hawa,
Kerana cinta Adam pada Hawa,
Tidak kan pernah terpadam,
Hingga akhir hayat ku.